Tiga är guld..??

När ska jag lära mig att hålla käften? Att väja mina strider??
Eller jag vet inte.. Jag tål en hel del.. Det gör jag.. Slänger man käft så får man vara beredd på att få igen.. I get that.. Men att kalla någon för jävla luder??
Är kanske jag som är känslig, men där gick min gräns för vad som är okej..


Alltså det är så sjukt.. Jag satte ner foten och markerade att det inte är okej, jag sa ifrån.. Men ändå så känner jag att det är jag som ska be om ursäkt.. Att jag borde hållt käften..


Men mest av allt är jag ledsen för att de som jag trodde skulle hålla mig om ryggen inte gjorde det..
Stort tack till er som fanns där!
1 Kommentarer till "Tiga är guld..??"
Postat av: Sanna

Nämen gud!? Vem är det som säger sådana elakheter? Det är inte ok, inte ens att skämta om. Klart du gjorde rätt och inte be om ursäkt!

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2012-02-26 / Klockan: 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!