Nä.

Alltså nä.. Jag är skit sur.. Visst nu blev det med extremt kort varsel.. Men jag har inte kunnat ringa tidigare.. Dels för att jag inte har haft deras nr förrän idag, jag var inte  vaken när morgonpersonalen var där, jag kunde inte prata in på telefonsvararen eftersom faxen var på och det är väl fan inte mitt fel att de har varit på kurs så ingen har varit på stället??

Hade jag sagt att jag fått kräksjuka hade det inte varit någa som helst problem, eller om jag fått feber.. Liksom vad fan som.. Jag känner bara att jag måste försvara mig så jävla mycket..
Jag ÄR sjuk även om det inte syns.. Sjukanmäler mig inte ofta för det, kan räkna alla gånger jag gjort det.. Men har varje gång fått försvara mig..
Är inte så konstigt att jag sällan prioriterar mig..


Fick höra att jag borde ringt igår kväll.. Kanske det.. Men hur fan skulle jag kunna veta då att jag skulle må kasst idag?? Det är så jäkla nyckfullt.. Det kan svänga bara sådär..


Alltså förlåt för min bitterhet, men jag blev faktiskt ledsen..
1 Kommentarer till "Nä."
Postat av: Sanna

Förstår jag att du blev! Så jävla illa att ifrågasätta hur du mår. Och hur i helvete skall du veta dagen innan att du skall bli kass? Skall dom säga det om en som får migrän eller magsjuka med? Du skulle ringt igår?! Jo hej tjena liksom!!! Kram

URL: http://zombiezan.blogspot.com
Datum: 2012-02-14 / Klockan: 16:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!