Fusk lönar sig inte..

Sen jag började med lchf har jag fuskat enbart två ggr.. En pizza i söndags och en kopp kaffe idag..
Kommer jag göra om det?? Heeell no..


Nu vet jag inte om mitt mående hänger ihop med det.. Men magen har rasat efter båda gångerna.. Känns inte riktigt som ett sammanträffande..
Jaja, det var en jäääävligt god kopp kaffe åtminstone.. Faktiskt ganska värt det.. Inte pizzan dock.. Det var inte så gott som jag ville.. Så håller mig nog till lchf pizzan framöver..


Har kluddat ner tre nya recept + ett på chokladbollar som ska testas.. Wish me luck!
0 Kommentarer till "Fusk lönar sig inte.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!