......

Nu ger jag snart upp.. Huvudvärken dödar mig sakta men säkert.. Seriöst så tar jag hellre 6 jobbiga månader till bara jag slipper det här.. Med huvudvärken kommer illamående..
Jag gör saker ändå, det gör jag.. Men orkar inte koncentrera  mig lika mycket.. Vet inte hur många gånger jag säger "va??" till krille varje dag..


På lördag bär det av till Ästad.. Klockan fyra ska vi samlas hos Peter för att ta en fördrink.. Sen bär det av.. Vi ska bada bastu, bada tunna.. Ja.. Ha en go kväll helt enkelt.. Känns som att man får passa sig lite.. Alkohol och bastubad går inte alltid hand i hand..


Får säga att jag är ganska duktig.. Har bakat bröd, gjort smoothie och chokladmousse.. Från scratch! Och goett vart det med..


Inga nya glojärn ännu.. Håller tummarna för att de kommer imorgon!!
1 Kommentarer till "......"
Postat av: Christoffer Lyckberg

ÄSTAD 2012 med min "bitch queen of the Universe" a.k.a

MK Motafokka :)



Anar dom vad som komma skall?

Se you in hell............


Datum: 2012-02-24 / Klockan: 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!