Det där dåliga samvetet..

Det är väl konstigt ändå.. Att man får dåligt samvete för att man ska sjukanmäla sig..
Jag är förvisso inte sjuk i den bemärkelsen, jag är dödstrött.. Går man på högvarv i 16 timmar så tar kroppen stryk.. Det tog mig 4 timmar att komma ur sängen idag.. Tröttheten gör verkligen ont i mig..
Jag brukar kunna bita ihop och ta mig samman, men jag orkar inte idag..
Har nog dessutom varit uppe i sömnen och svirat.. Lägenheten ser inte riktigt ut som den gjorde när jag gick och la mig.. Och nej, det är inget katterna kan ha gjort.. Sist jag kollade flyttar de inte diskmaskiner och soffor.. (diskmaskinen står förövrigt i vardagsrummet)
0 Kommentarer till "Det där dåliga samvetet.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!