Ändrade planer...

I fredags drog jag och Krille till götet med avsikt att gå till Lisberg och kolla på Amaranthe.. Vi skulle möta upp Hanna, Johan, Glenn och Catto där för att sen möta Mika som inte ville med.. Sen dra oss tillbaka till lägenheten som vi lånade, dricka lite vin och göra stan osäker..


Så blev det inte riktigt..

Vi (jag och krille) bestämde oss för att skita i spelningen.. Såg dem i början av sommaren.. Så vi ringde Mika och sa att han kunde komma över direkt..
Innan han kom skulle vi försöka oss på ett mysigt bad med massa skum och lite vin i badkaret.. Well.. När vi väl hade kommit i båda två var det väl mysigt i två minuter.. Sen började kropparna att protestera.. Vi fick inte plats.. Hahaha..
Så vi klädde på oss igen..

När Mika kom var avsikten att vi skulle käka pizza, dricka lite vin och ge oss ut på stan..


Så blev det inte riktigt.. ^^

Vi blev kvar hemma och drack vin.. Vid halv tre drog sig Mika hemåt och vi satt uppe en stund till..

Inget blev som planerat, men vilken kväll det blev! Bara sitta och tjata om allt möjligt..

Blir ett minne att plocka fram en tung dag..
1 Kommentarer till "Ändrade planer..."
Postat av: Carro

Ibland är dom där kvällarna dom bästa; när ingenting blev som det skulle! Jag saknar dig och det grämer mig att jag missade din fest! Bläää. Kan vi styra upp något snart igen?!? PUSS! <3

URL: http://niiiilorac.blogg.se
Datum: 2012-08-21 / Klockan: 23:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!