Shame on me..

Känner att jag inte sköter min blogg riktigt..

Livet rullar på.. Är tillbaka på Berget igen och jobbar 25%.. som ni kanske har läst på fb har det varit mycket krångel med mina semesterdagar.. Well, det ser ut att kunna bli två veckor trots allt.. Funkar, men känns surt när jag förväntat mig fyra..
Blir nog en vecka i skeå och en vecka hemma.. Piss och Löv får bli ett annat år är jag rädd för.. Men men..


Måendet är upp och ner.. Blir trött fort.. Men det får bli väl..
Ska till läkaren nästa vecka, ska be om att få jobba 50%. Har helt ärligt inte råd att vara hemma 25%.. Måste komma igång igen..
Är totalpank sen förra veckan.. Lever på Krille, kul.. Känner mig som en parasit..
0 Kommentarer till "Shame on me.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!