Jaha..

Så vart man sjukskriven.. Känns sådär.. Vet att jag inte gör ett bra jobb nu, men jätte kul är det inte..
Fick en ny medicin med.. Fluoxetin.. En anti-depressiv medicin..
Fick dåliga poäng på MADRS-testet.. (läses madras, vilket är en självskattningsskala på sitt mående)
Pratades även om att höja Litharex (lithium) ytterligare längre fram.. Ligger just nu för lågt, i den s.k "biverkningszonen". Jo tack det har jag märkt.. Finnar börjar poppa upp här och var, magen krånglar mer än vanligt och vågen har en stadig kurva uppåt..
Är indeed smickrande..
Vart jobbigt att sitta där idag.. Jag menar, har aldrig träffat den läkaren förr. Förväntar de sig verkligen att man ska öppna sig bara sådär och berätta sitt livs historia?? Skulle inte tro det.. Han hade inte läst mina journaler så noga heller, vilket hade varit ett bra underlag för besöket..
Men men, nu är det som det är.. Men saknar min förra läkare. Han hade pli på mig. ^^
Sov gott gamla-Vendela
0 Kommentarer till "Jaha.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!