Är det över nu??

Har haft några dagar nu som har varit okej. Stundtals så jobbiga så jag inte ville vara med mer. Men överlag okej dagar.

Är det över nu? Är det depressiva över för denna gången? Är det värsta över åtminstone??

Det som är jobbigt är att jag är så jäkla trött.. Hade lätt kunnat sova bort ett helt dygn.. Tvingade mig att vakna i någorlunda tid idag.. Har läst lite, varit hos päronen och ätit sä.. Men nu vill jag gå och lägga mig igen.. Orkar knappt hålla mig vaken..

Fluoxetin, bra eller anus? Ingen aning, men har mått väldigt illa sen jag började med den. Har försökt att kräkas för att se om det går över, men icke. Är det något som jag verkligen hatar så är det att må illa.

Tänk mitt största orosmoment nu bara vill ordna sig.. Att det genom någon form av magisk trollformel blir löser sig? Visste att det skulle bli så här, men man kan inte riktigt rå för att det blir som det blir alla gånger..

1 Kommentarer till "Är det över nu??"
Postat av: Carro

<3

URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Datum: 2011-09-21 / Klockan: 15:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!