Skevt? Alla gånger..!

Då var det dags.. Är sjukskriven till och med onsdag sen är det tänkt att jag ska jobba.. Känns nervöst..
Jag borde vara glad för att det går framåt.. Men det känns lite sorgligt.. På sätt och vis kan jag sakna det allra mörkaste.. Det var på vägen upp från det som jag hittade delar av mig själv som jag inte visste fanns..

Är rädd också.. Det nu är jag förväntas fungera.. Att jobba på och bryta  min isolering.. Komma fram ur mina gömmor och hojta "Här är jag!"

Är inte mig själv ännu.. Eller det är kanske just det jag är?? Kanske är jag en sorgsen och smått tillbakadragen person egentligen? Eller är jag den glada som alltid har ett skämt på lager?? Vart slutar och sjukdomen och vart tar jag vid? Vem är jag??

Det jag vet är att jag har drömmar som jag inte visste om att jag hade.. Förhoppningar som ber om att få bli infriade.. Att jag mitt i allt kaos ändå är ganska lycklig..

All kärlek till er som har hört av er och funnits.. Ingen nämnd ingen klämd, men Linda kan ju känna sig träffad.. :) Tänk att chatten på wordfued kan vara så bra..
0 Kommentarer till "Skevt? Alla gånger..!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!