Less is more??

Gör framsteg.. Känner igen.. Är inte bedövad och tom..
Men det går för fort.. Har gått från att vara tom till att känna massor bara sådär.. Det är för mycket på en gång.. Jag kan inte hantera det.. Så lyckokänslorna som borde kännas som balsam för själen ger mig ångest..

Har inte känt lycka på så länge.. Ren och skär lycka utan stråkar av ångest och melankoli.. Kan inte minnas när det var sist, men jag vet att det är mer än ett halvår sedan.. Förmodligen ca ett år sen..

Då hade jag en rejäl svacka som jag inte riktigt hämtade mig ifrån innan det var dags för nästa..

Jag tog mig igenom dem utan hjälp från vpm.. Men med facit i hand, hade det behövt att bli så här illa om jag hade svalt stoltheten och bett om hjälp redan då??
0 Kommentarer till "Less is more??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!