Besviken...

Gårdagen var tung.. Riktigt tung..

Igår skulle jag varit på Ladies night, sovit på hotell, ätit massa gott.. På arbetstid! (som assistent)


Men det gick det ju åt helvete med i och med att jag är sjukskriven.. Och i och med att jag räknade iskallt med att jobba så har jag ju givetvis inte köpt någon biljett.. Vilket mina andra tjejkompisar har och även bokat hotellrum..


Det sorgliga är att det är mig själv jag är besviken på.. Den som jag är arg på.. Är inte bitter överlag, som jag tycker att jag har rätt att vara, jag är arg på mig själv.. För att jag inte kunde hålla mig frisk.. För att jag är så jävla hopplös..


Jag dömer mig själv väldigt hårt.. Jag vet att det inte är mitt fel.. Har inte valt att ha denna sjukdomen.. Men likförbannat dömer jag och straffar mig själv för det.. Har bett om ursäkt för vem jag är mycket det sista.. Bett om förlåtelse för att jag är så konstig och jobbig.. För att jag finns..


Ska på samtal på VPM imorgon, känns sådär.. Inläggning har varit på tal vid varje samtal sen jag sökte hjälp denna vändan..
0 Kommentarer till "Besviken..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!