Vissa vänner är bättre andra sämre

Hur många ggr än jag än förklarar så förstår du inte.. Vid tjat blir jag, som många andra, sur.. Inte jätte konstigt?
Men vad jag inte fattar är hur jävla svårt det ska vara att förstå..??

Jag lyssnade på din bitterhet, ditt gnäll och dina problem med den fuckade relationen du befann dig i då.. Och jag dömde dig aldrig... Du fanns där för mig också, inget snack om saken..
Men nu.. När du har kommit på rätsida med dig själv.. Alltså jag kan inte hjälpa det, jag är besviken..
Jag kanske är naiv.. Men jag trodde faktiskt att du skulle fortsätta att finnas för mig ändå.. Men nu känner jag mig mest som en gnällkärring..
Vad hände??
Tyvärr kommer du inte att läsa detta.. Och jag vågar inte ta upp det.. Det är skört som det är mellan oss.. Fast vad skulle skillnaden vara? Är bara ett stort tomrum mellan oss numera..





Och min allra käraste.. Kom tillbaka! Jag behöver dina kloka tankar och dina sarkastiska kommentarer.. Dina tröstande ord och din förmåga att reta mig tills jag exploderar..
Mitt bollplank.. Min hemska storebror som jag aldrig fick..



Torka tårarna min vän, jag tror jag vet ungefär hur det känns..
0 Kommentarer till "Vissa vänner är bättre andra sämre"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!