Finns det ingen gräns??

Jag har en fråga.. Finns det verkligen ingen gräns för hur jävlig en dag får vara?? Eller hur jävliga 2 dagar får vara rättare sagt??

Well nu kom spiken i kistan.. Min tv har tackat för sig.. Eller jag slänger ut den.. Det sprakade och small i den så jag trodde seriöst att den skulle flyga i luften.. Flög fram med en fart a'la Twilight och ryckte ut kontakten..
Det första jag gjorde sen?? Ringde pappa och frågade om han ville transportera den till dumpen..
Sen slog det mig.. Vad fan gör jag nu?? Jag har inte råd att köpa en ny..
Kollar helt ärligt inte så mkt på tv, men jag kollar på film och spelar R.E 4..

Blir till att förena mig med mina böcker på heltid nu då..


När ska det här oflytet ta slut?? Jag menar kom igen! Det måste ju finnas nån annan sate som universum kan jävlas med..


Förövrigt är jag jäkligt korkad.. Jag borde veta bättre.. Det kommer aldrig att fungera.. Men nej nej.. Här tar vi inte hänsyn till sånt.. Här slänger vi oss huvudstupa in i det hela utan någon som helst eftertanke..
Det jobbiga är att det är inte bara mig det drabbar denna gången..


Fick höra följande av mor idag: "Du är inte så sminkad idag, du ser så blek ut då"

Ja men tack för fan.. ^^
0 Kommentarer till "Finns det ingen gräns??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!