Den där någon..

Är det någon som känner den där Någon? Skulle gärna bli presenterad isf..

För det är någon som ser till att det blir massa disk hemma.. Någon stökar ner, någon ser till så att tvättkorgen är kroniskt full trots att jag precis har tvättat 3 maskiner, någon äter upp all mat och framför allt det lilla förrådet med godsaker.. Så när jag tycker att nä nu ska jag mysa till det med nåt gott framför en film, ja då finns det inte ett skit hemma..
Och det är någon som ser till att jag emallanåt blir rövpackad..

Någon..

2 Kommentarer till "Den där någon.."
Postat av: Carro

Vi brukar kalla den där Någon för Spöket Laban här! Konstig prick...

URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Datum: 2011-05-26 / Klockan: 18:41:19
Postat av: Sanna

Den där någon brukar vara hemma hos mig med....mycket skumt ;)


Datum: 2011-05-27 / Klockan: 19:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!