Dags att byta nr??

För ett tag sen fick jag ett mess av en snubbe som sa att han hade en havererad telefonbok.. alla nr var kvar men inte namnen så ville vi vara så snälla och skicka vilka vi var..??

Messade tillbaka och sa vad jag hette men att jag inte hade en aning vem han var.. Men han visste precis vem jag var.. Vi hade setts på krogen och bytt nr..
Där blev jag misstänksam.. Ger i princip aldrig ut mitt nr på krogen.. Därav minns jag dem som jag gett det till..
Letade upp honom på fb och då blev jag 1000% säker på att jag inte hade gett mitt nr till honom.. Frågade igen var han fått mitt nr ifrån.. Då slutade han skicka..


Och så igår.. Tjugo i ett på natten..
Fick ett mess från ett okänt nr där vederbörande undrade om jag ville knulla..?? (äh va??)
Frågade vem människan var..
Nån som heter Johan och som ville göra det ena och det andra med mig.. Utskrivet detaljerat.. (men tror vi hoppar vad det stod exakt.. Tror ni kan tänka er)
Hade hävdade att han fått mitt nr på en viss sajt..
Inte en chans.. Det vet jag.. Inte en chans..
Frågade om han inte hade något bättre för sig än att messa folk som ligger och sover.. (vilket jag inte gjorde, glodde på dumburken)

"Du ligger inte och sover"(?!?!)

Lite obehagligt..

Vart fan får alla dårar mitt nr ifrån?? Den ende som jag har lämnat ut mitt nr till på jääävligt länge är krille..


Som sagt, dags att byta nr kanske??
0 Kommentarer till "Dags att byta nr??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!