Back to reality

Så vart man hemma igen.. Eller ja, jag kom hem i söndags om man ska vara petig..

Skellefteå..

Well, jag kan ju säga som så här.. Många fördomar blev bekräftade.. Haha..
Skog, skog och åter skog.. Renar.. Folk som "glömmer" bokstäver när de pratar.. Det är typ 5 mil till närmaste granne.. Och det anses vara nära..
Så ofta när folk sa att saker och ting inte låg så långt blev den spontana frågan: "är det nära med era mått mätt eller med våra?"

Men.. Hade väldigt roligt där uppe.. Ska inte säga annat.. Stort tack till Linda som lät oss invadera hennes lägenhet!
Jag och Hanna lyckades faktiskt med en utflykt in till centrum alldeles själva.. Vi hittade dit och tillbaka utan problem.. Det ni! Fjäder i hatten till oss enligt min åsikt! =)

Är dock några blåmärken rikare.. Men hey.. Lite krigsskador får man räkna med.. Eller?? =)
Bara så ni vet.. Om man byter låt när skeå-bor lyssnar på något de tycker om blir man nerbrottad och de försöker bära ut en ur lägenheten..

Och fest.. Det blev det minsann! Honka honk!!


Och tillbaka i verkligheten är det väl sådär.. Smakar det så kostar det.. Kände redan i lördags att det var något på g.. Och det var det mkt riktigt..
Men men, några tuffa dagar får bli väl.. Jag slapp varberg ett par dagar och fick träffa nya och roliga människor!


Dock önskar jag att jag inte tänkte så förbannat mkt.. Kan man inte stänga av hjärnan ett tag??
Även om jag jobbar och har fullt upp så maler det ändå i bakhuvudet..


Skruvat ihop hyllor har jag och Misan gjort idag.. Det väl inte riktigt som det var tänkt, men hey.. Det folk inte vet har de inte ont av! ^^


Mors!
0 Kommentarer till "Back to reality"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!