Tänk så fel det kan bli..

Folk tycker i allmänhet att mitt sura morgonhumör är hysteriskt roligt.. Måhända.. Men det kan bli så fel..


Blev väckt på fel sätt idag.. Ett samtal med förfrågan om jag kunde göra en krans.. En krans som snart måste vara klar.. En krans som jag inte har plockat blommor till ännu.. En krans det kunde frågats om igår..
Upp ur sängen arg som ett bi, duschade fort, bort till mor och far, inser att blommorna som finns där inte räcker på länga vägar om man ska göra dem som jag gör dem.. Hem hämta sax och påse, bort till mor och far för att blåsa håret och phhhhhhhhh.. Så gick luften ur mig..
Och bara sådär, uppe i varv, manisk.. Är så stressad så jag kan inte göra något.. Har sagt nej till att göra den kransen men är fortfarande tok stressad.. Händerna skakar, pulsen skenar.. Och jag vet vart det bär hän.. What goes up must come down.. Får hoppas att jag slipper smällen i helgen..


Så till nästa gång.. Tänk på hur fel det kan bli gott folk.. För denna gången blev det väldigt fel..
0 Kommentarer till "Tänk så fel det kan bli.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!