Picnick

Det har jag haft med mina kära kollegor idag.. Stort mys måste jag säga. hade beställt mat från hamnkocken.. Äh mums!
Man fick varsinn tallrik och på den mina vänner fanns lax med kall sås, räkröra, kycklingspett, pasta sallad med massa fetaost, melon.. Ja jag minns knappt allt för det vart så mkt..
Och snälla Marianne hade tagit med jordgubbar till efterrätt.. GÖTT!


Var innan dess tufft.. Mådde inge vidare.. Funderade på att strunta i picnicken.. Förstod inte hur jag skulle orka vara glad..
Men på något sätt så gick det.. Har ju fina kollegor.. =)


Idag kom skattepengarna minsann! =) Bara sådär har jag lagt undan en hel del pengar.. En del som icke får röras såvida det inte gäller en resa och en del som är till för att slösas bort.. =) Kanske blir det en ny tatuering till hösten?? :) Vet redan vad jag ska göra.. Dock inte riktigt hur den ska se ut.. Det får personen ifråga hjälpa mig med.. Men vet vad jag vill ha.. Kan bara inte rita det själv..


Nähä.. Om man skulle ta och städa lite kanske?? Palla!
0 Kommentarer till "Picnick"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!