Skallebank

Eviga skallebank, ge med dig!! Hjälper inte med tabletter mot det heller eller extra vätska..


Möhippan gick av stapeln i helgen.. Får säga att jag tycker att det var väldigt lyckat! Frånsett att Macke valde fel väg med bruden så ankomsten blev aningens försenad.. Ähum..
Dagen efter kunde jag svurit på att någon hade kört över mig dan innan.. Vilken träningsvärk!
Vi körde 5-kamp i Ästad.. Så kul! Har ni inte varit där så åk dit..
Men får säga att Erik Amarillo är grymt överskattad!

Är tillbaka på jöbbet igen.. Känns inte riktigt okej ännu.. Men man är ju fortfarande inne på semesterspåret.. Kommer snart tillbaka i lunket igen..


Ikväll blir det Hoffmaestro efter jobbet..!! Så jäkla kul det ska bli! Har längtat länge nu.. Ja också kommer Krille med.. Inte fy skam att avsluta en kväll så.. =)

Igår träffade jag några tjejer från gymnasieklassen.. =D Viss av dem hade jag inte träffat på år och dagar.. Riktigt roligt.. Åt god mat på Harrys för att avrunda nere på Kulingen med glass.. Massa skvaller.. Har missat en hel del hörde jag.. Gamla minnen togs upp med.. Ja herregud..


Ska jag eller ska jag inte.. Det är den stora frågan.. Vill, men är rädd..
0 Kommentarer till "Skallebank"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!