Ö-råd..

Hade tjejerna som jag besökte toan med i lördags..
Jag fick alla svarta kameler vilket innebär, enligt dem, att jag ska flytta hit..
De har redan börjat planera tjejmiddagar och parmiddagar som jag ska vara med på.. Tur att folk berättar för mig vad jag ska och inte ska göra.. ^^
Well.. Jag har både hunnit att älska och hata Skeå denna helgen så vi får la se..
Att jag hatade Skeå beror egentligen på att jag vart arg på mig själv.. Men tog ut det över staden..
Det börjar dra ihop sig för hemfärd.. Imorgon pyser jag hem till västkustens pärla igen..
Men jag har ju min och coffes yber-schtekar kväll att se framemot.. Då går ingen i Varberg säker, det är ett som är säkert.. Haha..
Tycker för övrigt att vissa beter sig SÅ extremt jävla löjligt..
Mors
0 Kommentarer till "Ö-råd.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!