Mycket på gång..

Nu känns det som att det är mkt på g.. Bland annat hoffmaestro, sunny standup, jobb, bröllop, knepande och knåpande för att kunna träffa krille, roadtrip, tjejkväll.. Allt kan dock inte skrivas ut då det är hemligt.. =)

Idag får jag dock lägga planer och sidan och ägna tid åt städ och tvätt.. Tråkigt, indeed, men det är tråkigt väder så får passa på..
Men det blir bio ikväll.. =)


I måndags körde jag, hanna och coffe en skön dag.. Blev väckt av coffe vid halv nio som vart hungrig och kaffesugen.. Så vi brummade in till stan och satte oss på Herberts.. sen hämtades det badkläder och lunch så styrde vi mot äbblabukta för att sola oss sketabruna.. Efter några timmar där kom vi fram till att grillat och pilsner skulle sitta fint.. Sagt och gjort hem till mig för att sedan ta oss till bodegan..
Beautiful day! =)

Får dock be om ursäkt än en gång till Krille.. Stackare.. :p


Igår blev det en spontan tripp till Götlabörg där jag träffade käre Mika.. Massa tjöt, gott te och såpbubblor..


På måndag börjar jobbet igen.. Har sån där gammal hederlig jobbångest.. Är semestern redan slut?!?!?


Mors
0 Kommentarer till "Mycket på gång.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!