Det gör ont..

Det gör ont att se alla repotage och artiklar om Norge..

Meningslöst våld.. Vad trodde han att han skulle uppnå med en massaker??
Det värsta av allt är att verkar vara så jävla nöjd, så kall.. Han frågade med att leende hur många han hade dödat..
Lås in den jävlen i ett litet, litet, utrymme och släng bort nyckeln.. Mata honom då och då så han ska leva. Döden är för lindrig..
Han borde få uppleva den fasa hans offer och de överlevande kände.. Som de kommer känna en lång tid framöver..

Ja jag låter brutal, men jag tycker helt ärligt att det är med all rätt.. Jag har anhöriga i Oslo..!
Det är nu när det börjar sjunka in som jag är rädd.. Och ledsen..
Alla "tänk om" scenarion spelas upp i huvudet..

De är oskadda, tack och lov..

Tankarna går till de anhöriga och de drabbade..


"När jag ser all den ondska
Som vi människor släppt lös
Det meningslösa lidandet
Då har jag svårt att förstå
Att alla har vi varit barn
Och hjälplösa nån gång
Älskat utan gränser
Älskat utan tvång"

1 Kommentarer till "Det gör ont.."
Postat av: Carro

Ja fy... Det är så obegripligt?! Jäkla människa... Håller med dig!

URL: http://niiiilorac.blogg.se/
Datum: 2011-07-26 / Klockan: 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!