Konversation??

Innan ni ifrågasätter namnet på bloggen kan jag säga att det var så satans svårt att hitta ett ledigt namn så fick bara dra till med något..


Konversera var det ja.. När slutade folk konversera?? Eller göra det på ett vettigt sätt iaf??

För jag är så satans trött på att ha konversationer med killar som alltid slutar med att de ska berätta om hur stor de har och huruvida den är ådrig eller inte..
Pratade med lustig snubbe senast igår.. Vi kan låta namnet vara osagt för att vara snäll..
Fick reda på att hans mamma hade omkommit i en bilolycka så han undrade om jag ville ringa honom.. Självklart! Givetvis ringer man..
Förberedde mig lite mentalt på samtalet.. Jag menar, vad säger man? Kom fram till att man inte behöver säga så mkt.. Bara finnas.. Samtalet blev väl inte riktigt som jag tänkt mig..

Kuriosa..

Detta är en kille som jag har snackat med en tid och kommit ganska nära.. Vi har rätt lika värderingar och verkade söka samma sak..
Att det inte var en kk man var ute efter utan något stadigt. Någon som kan tänka sig att bara vara med en. Bara sova intill..

Anyhow.. Efter att bara ha pratat nån minut så fick jag reda på hans storlek.. You know, hans storlek.. Fick även reda på hur ådrig den var och att det satt en piercing i den.. Att hans senaste kk tyckte den var för stor.. (wtf??)
Okej.. Och detta berättar han för att??
Jag menar vi pratade om hans döda mamma och out of the blue pratas det om hans kuk.. Bara jag som reagerar??

Därav rubriken.. Kan man prata med främmande killar numera, som singel, utan att bli påtvingad info om storleken på det heligaste??
Börjar ta mig fan att undra.. För det är inte första gången jag har stött på detta det senaste..

När han äntligen fattade att jag inte ville prata om hans pick så vart jag inge rolig att prata med längre.. Samtalet avslutades hastig och så hette det att han behövde tänka lite..
Jaja, tänk du.. Kan knappast påstå att jag låg sömnlös i natt.. (eller jo det gjorde jag. men det beror på min brunstiga katt som vägrar hålla käften. Ingen som vet någon villig honkatt som kan ge honom ett mercyfuck??)

Förvisso kan det vara jäkligt underhållande att lyssna på killar som mässar om familjejuvelerna.. Det är lite som grodynglet som blev en gädda..

Dios mio..

Jaja.. Välkomna ska ni vara in i min värld med bittra och cyniska tankar.. Må ni finna dem underhållande..
0 Kommentarer till "Konversation??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!