Vad synd att vi inte är i Sverige..

Har varit en hektisk dag..


Begav mig av till Borås med syster Eva och barnen vid tio efter en rask sprint från bilen till tåget.. (hallå kondition)
Tågresan gick fint frånsett att en viss ung dam uppenbarligen hade arslet fullt med myror..

Vi styrde kosan mot badhuset, vilket töserna inte visste om..

När vi närmade oss kom följande dialog mellan mig och Annie..

Jag: Känner du vad det luktar??
Annie: MAT?!?!?!
J: Nej det luktar inte mat.. Det luktar något speciellt.. Något som kan lukta starkt..
A: Luktar det bajs??
J: Ja isf har du näsan för nåra munnen.
A: Vaddå??
J: Men stanna och lukta.. Den här lukten sätter sig i håret när man har varit på detta stället så man måste duscha noga. Och även då så luktar man fortfarande.
A: Ääähh.. Bassäng! Vi ska bada!! Vad synd att vi inte är i Sverige, för då kunde jag tagit silvergrodan..

Hur kan man inte älska henne?? Hon fattar ju redan.. ^^

Väl inne gjrode Lova givetvis en favorit i repris.. Som tur var hade jag bikinitrosor på mig denna gången..
"Har du en blomma där???" (pet upp i muttan)


När vi höll på att klä på oss igen säger annie: "Om vi äter på mc donalds efteråt så är det en bra dag."
Bara då?? :p


Så står det klart att jag ska jobba extra på Navet i helgen.. Ska vara ledsagare åt en kille.. Det bär av till en Sci-fi mässa i götet.. Kanske inte mitt största intresse, men hey.. Det är extra jobb!!

Och bara så ni vet.. En god vän till mig kan spotta sig själv på tungan.. Det ni.. ^^
1 Kommentarer till "Vad synd att vi inte är i Sverige.."
Postat av: Amanda Lövgren

Haha ja just det spotta sig själv på tungan. Kul med jobb. Ta det lugnt vännen.

URL: http://livetpavastkusten.blogg.se/
Datum: 2011-02-22 / Klockan: 22:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!