express-bantning??

Kom just på att jag ska ju för sjyven till ullhareland på tisdag och visa upp mig i bikini.. (ska till badhuset med syster och barnen)

Så min fråga är.. Finns det nån form av turbobantning.. Nån lotion man kan smörja in det som dallrar med??

Ptja om inte annat kan tidningarna få sig en fin rubrik..

25-årig kvinna fastnade i en vattenrutschbana.. Brandkåren fick skära loss henne..


Om inte annat ska det bli intressant och se vad Lova tar sig till denna gången.. Sist jag var på simhallen med dem gick hon fram till mig i duschen, sa: "där!" och petade mig rakt upp i... Ja.. ^^


Mors
0 Kommentarer till "express-bantning??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!