Ett ångestanfall och lite sömn senare...

...sitter jag här och är lite lugnare men inte ett dugg närmare någon lösning.. Vill ta upp det, men vet inte hur.. Är verkligen skit dålig på att konfrontera folk, i synnerhet när jag vet att risken för att personen blir ledsen är enorm.. Jag vet hur jag vill lägga fram det, hur jag vill förklara min syn på det hela.. Men det blir bara en gigantisk groda som låter anklagande..



Julen närmar sig med stormsteg.. Vill peka finger åt den, moona och gå och lägga mig igen.. Skita i den helt.. Är inte alls pepp för jul..
0 Kommentarer till "Ett ångestanfall och lite sömn senare..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!