En het potatis..

Det sägs att ärlighet vara längst.. Att man ska vara öppen och ärlig.. Lägga korten på bordet och tala ut..
Men i detta fallet kan jag inte.. Det går bara inte.. För samtidigt som det skulle lösa det ena och det andra så skulle det samtidigt förstöra extremt mycket..
Jag skulle förstöra något fint..


Men är samtidigt så jävla förbannad på mig själv för att jag inte säger något.. För att jag lider i det tysta.. För att jag är en liten lort som inte vågar ta tjuren i hornen och slänga ett långfinger åt döden.. För att jag är feg..




(Nej har inte varit otrogen)
0 Kommentarer till "En het potatis.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!