Utrensning deluxe..

...påbörjades igår..

Herre jävlar vad mkt skit jag har slängt.. (källsortering släng dig i väggen, allt skulle ut!!)
Är inte riktigt klar ännu.. Får ta resten imorgon..


Har en sån extremt gobbatrött dag idag.. Orkar knappt hålla ögonen öppna.. Känns fint att jag ska jobba ikväll..


Krogen i lördags, my lord!! Att inte jag dog.. Jag och Hanna hade en tjejkväll hos henne. Åt fancy mat, inte.. Pan pizza och matlåda.. Haha..
Men vi drack lite fuskskumpa däremot.. =)
Spelade lite gitarrhjälte, vi rockade fettet ut dem..

Sen åkte vi in till stan.. Gick till Harrys, beställde en öl och gick ut och satte oss för jag skulle röka.. När vi kom in hittade vi att borde och slog oss ner snabbt. Tok nöjda över att ha fått ett bord. Knappt var den tanken färdigtänkt innan två snubbar slog sig ner med kommentaren: "Jaha här sitter jag!"
Det blev början på en extraordinär krogrunda..

Kuriosa..


Vi hade bestämt oss för att vi skulle driva med folk ute.. Dock inte vad.. Min enda protest var att skämtet inte skulle vara att jag hade åkt fast för förargelseväckande beteende, för den trodde folk som vi känner på sist vi körde den.. (WTF?!?)


Anyhow..

Killen som satt bredvid mig var så uppenbart sugen på ett ligg så det var pinsamt.. Han började prata snällt, försökte gosa lite. Jag är förövrigt en brandman från Mölndal bara så ni vet..
Denna snubben ville få mig att flytta till Linköping, dit de bor, för de söker kvinnliga brandmän..
Ja att jag inte vet om min sambo skulle gilla det för hon har precis flyttat hit..

- Hon?!?

- Ja hon..

- Så du är lesbisk??

- Ja det är jag.

- Då har jag inget här och hämta!!

Så gick han.. *asg*



Sen kom näste man.. "Guds gåva till kvinnan".. På vägen från bordet berättade snubbe nr 1 för honom att jag är lesbisk.. Det har fann snubbe nr 2 helt ofattbart..
Han menade på att det inte finns någon tjej som inte vill ha honom. Inte en enda..

- Jag är brandmän från Mölndal och ja jag är lesbisk

- Och det tycker du är okej?

- Ja vad då??

- Ja men det är onaturligt!

- Att jag är lesbisk eller att jag är från Mölndal??


Då gick han också.. Fast han satte sig bredvid Hanna och skrävlade om hur sorgligt det är att jag redan har gett upp och därför vänt mig till tjejer istället.


Jimmy, en av deras kompisar, satt bredvid mig då och blev lite irriterad över hans beteende.. När jag berättade för honom att det hela var ett prank så skrattade han så tårarna rann..
Efter det böjde jag mig mot bordet bakom och sa till Mikael och Maggan att vi höll på med ett prank så de fick inte avslöja oss.. Skit bra.. Bara att they spread the word.. Så när jag kom från dansgolvet och skulle sätta mig så kom det fram en kvinna och sa: "Har du släckt några bränder idag då??" Och totalknäckte sig.. Var tydligen inte bara jag och Hanna som hade kul åt historien..

Vid bordet skulle Jimmy förklara hur stor balle homofoben hade..

- Jamen kolla på hans händer.. De är ENORMA.. Och hans kuk, den är woow.. Den är, ja ni fattar.. Stora händer!"


Kan inte sammanfatta allt.. Gittan är en historia för sig. Eller vad säger du Hanna?? Men det var en sjuuuk kväll..


Mors
0 Kommentarer till "Utrensning deluxe.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!