Tungrott

Är uppenbarligen inte den enda som känner att saker och ting är tungrodda nu.. SKÖNT!!
Har känt mig som en bitterfitta det senaste.. Men då är jag inte ensam..


Funderade senast idag på om man skulle tagit tjänstledigt och jobbat med något icke vårdrelaterat ett tag??
För det är praktiskt taget det enda som jag har jobbat med om man frånser dagis, lite i skola och särskola..
Hade varit skönt att bara göra något annat ett tag..

Jag gillar mitt jobb, don't get me wrong.. Jag gillar det.. Men ombyte förnöjer.. Eller??

Kanske är det så att jag längtar efter semester? För då jag hade tidig semester förra året och inte har rest någonstans sen dess så är det jäkligt länge sen jag var långledig..
Nu får jag 4 dagar i och med skeå resan.. 4 dagar som jag verkligen suktar efter..

Hatar att jag är sån här.. Vill inte vara den sura som går och gnäller.. Men jag är bara så urbota trött..
0 Kommentarer till "Tungrott"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!